Livet kan verkligen förändras på en sekund

När vi vaknade i morse trodde vi att det skulle vara en alldeles vanlig dag.
När vi lägger oss i kväll är vi smärtsamt medvetna om att livet kan förändras på en sekund.
Denna dagen har varit en av de värsta dagarna i mitt liv.

1 TokigTossa:

skriven

Största styrkekramen, du vet var jag finns om du vill prata!

Kram/Tossan!

2 Ann Catrine:

skriven

Säger som Tossan, jag finns här när helst du behöver. Natt som dag, med praktisk hjälp eller med att bara vara, och lyssna.

Efter ditt meddelande har jag tänkt på er hela tiden, fällt tårar över hur livet kan förändras på en endaste minut.

Ni kommer att en oerhört jobbig tid framför er, men nu sänder vi alla energi och tankar till er båda,

- detta ska bara gå bra!!!!



Ord blir så banala och intentsägande, men jag hoppas att du känner att vi, alla era vänner, är med er!



Stora bamsekramar!!

3 Mia:

skriven

Det känns så svårt att med ord försöka trösta, för det brukar aldrig finnas tillräckligt av dom, men skickar ändå en stor kram...

4 Carina:

skriven

Ville bara titta in och säga kram till dig......

5 Sussi:

skriven

Kramar från Micke o mej! Vi tänker på er....

6 Eva Å:

skriven

Är det inte så de flesta dagar börjar, som en helt vanlig dag..Jag är glad att man inte vet vad som komma skall, hur ska man kunna leva med den vetskapen. Jag tänker på hur jag skulle reagera på beskedet ni fick idag och får panik vid bara tanken. Sen tänker jag på hur jag skulle vilja få hjälp av mina vänner, jag skulle vilja att de hjälper mej att glömma bara för en stund. Tankarna runt detta måste ta upp hela er vardag nu och ni har varandra och era familjer att prata med. Vad ni kommer att behöva är att bara få vila er från detta och tänka på nåt annat, om så än bara för någon timme. Jag finns här och släpper allt om du vill hitta på nåt när du behöver det, en stunds återhämtning för att spara krafter, det kommer ni att behöva men jag är övertygad om att ni fixar det här!

7 Helena:

skriven

Jag finns alltid här för dig vännen.

Stor kram!

8 Åsa:

skriven

Men gumman... vad är det som hänt??

Hoppas vad det nu är ordnar sig på bästa sätt <3 <3 <3

Massor av styrkekramar från mej!!!

9 Sandra:

skriven

Detta va ingen rolig läsning.. :( Skickar en styrke kram genom cyber rymden!

10 Jaana:

skriven

Usch, då....låter ingen vidare. Vet ej vad som har hänt, men av inlägget att bedömma så är det något väldigt jobbigt för er.

Hoppas allt ordnar sig till det bästa!



Kram Jaana

11 Annika:

skriven

Vet inte vad som hänt vännen men vill skicka en stor varm kram <3

12 Mija:

skriven

Vet ej vad som hänt dig/er, men skickar styrke tankar!

13 Lotta:

skriven

Kramar om dig! vet inte vad som hänt men förstår att du/ni har det jobbigt

Återigen skickar jag en Kram

14 Nettan:

skriven

Vet inte heller vad som hänt, men skickar en stor kram och hoppas att vad det än må vara, att det kan och kommer att bli bra!

15 christel:

skriven

Tänker på dig.

16 Lena:

skriven

Sänder kramar i massor!!

Vet ej vad som hänt, men tänker på dig!



Kram Lena

17 Lotta från Småland:

skriven

Oavsett vad som hänt skickar jag lite värme och omtanke från Småland...

18 Trolda:

skriven

Massor med värmande kramar från mig i er som det verkar fruktansvärt svåra stund. Tänker på er!



Trolda - med kramar!

19 Camilla:

skriven

Åh, det låter riktigt tungt. Mina varmaste styrkekramar till dig/er. ♥

Kommentera här: