Kloka ord

Lär dig av andras misstag-du hinner inte göra alla själv.

Martin Vaubeé

1 Annika:

skriven

Jag är rätt duktig på att klara alla själv ;)Och inte lär jag mig nåt av dem heller...Hehe

2 Ann Catrine:

skriven

Det hade du väl kunnat berätta för mig för en herrans massa år sedan?!

Tänk vad mycket misstag jag sluppit göra,

och vad många bekymmer och tårar jag sluppit...



Kram på dig, - ändååå ;-)

3 Åsa:

skriven

Säger som annika... jag är också bra på att göra dem själv! ;)

4 Synnöve:

skriven

Godmorgon.

Hoppas stormen gett sig. Här blåser idag. Måste nog ut och se efter sen när det blir ljust vad som inte är där det ska.



Kul med smyckeparty. Det var fint det du köpte.



Ja julen kommer närmare. Här hade en butik julpyntet framme redan i september. ALLT FÖR TIDIGT!

Var på Rusta i helgen som var. Där höll de på med att ta fram det oxå...

Man blir så less på julen när den faktiskt kommer.

Men det är väl bara att gilla läget antar jag.



Sitter och huttrar lite. Det är 5 minus ute. Men vi har inte fått snö ännu. Men det kommer.

Ha en skön helg nu.

Kram Synnöve.

5 kats:

skriven

fniss så sant så. Ja du igår hade vi nästan storm. Usch ja... men idag lyser solen igen:D

Ha en bra helg.

Kommentera här: