Inte kunde jag tro...



...att dessa chips skulle vara så fantastiskt goda.
Kombinationen låter faktiskt lite äcklig tycker jag.
Men jag har ätit dom och dom smakar SMASKENS!!!
Men numera äter jag ju inte sådana här godsaker...
;)

1 mo:

skriven

Har faktiskt inte "vågat" prova dem, men nu kanske jag ska ta o våga mig på det...hihi. Är ju Fredagsmys imorrn ju...



Ja, jag gillar faktiskt med alla årstider, det är väl himla praktiskt ;)

Kram

2 Ida - A princess diary ♥:

skriven

Nu är tävlingen om GOODIEBAGEN uppe på bloggen :) för att komma direkt till inlägget: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-en-goodiebag-fylld-med-det-har.html



Lycka till :)

3 Ann Catrine:

skriven

Hmmm, du frestar en stackars viktväktare! ;-)

4 Lotta från Småland:

skriven

Låter helt superläbbigt! Får se om jag vågar prova.

5 sweetmama:

skriven

Nja det låter inte så gott men man kanske ska prova :o)

6 Jaana:

skriven

Åh, vad frestad jag blev!!! Dom ska jag prova sen när det är "tillåtet" för min del.



Kram!

7 Evelina:

skriven

just ja, olw har tre nya smaker, var den verkligen god? hm.. kanske ska våga mig på att prova den här smaken:)

8 Marie-Louise:

skriven

Jag blev också överraskad över smaken, det låter inte precis gott, men det fungerade mycket bra. Dom var goda.

Kommentera här: