Ingen vidare marknad...

...för att sälja myskankor tyvärr.
=/
Endast två stycken har flyttat hemifrån och det innebär att vi för tillfället har en flock på 12 stycken.
Dom är jättemysiga men jag hade hoppats bli av med några till för att kunna skaffa några nya honor.






Håller tummarna för att någon intresserad dyker upp snart.

1 Mossfolk:

skriven

Hm, vad gör man med en myskanka? Ägg? Eller kött? Undrar jag som är helt ovetandes (och absolut ingen spekulant, tror inte att de vill bo på vår balkong ;)

2 Åsa:

skriven

Dumma jag fattade först inte varför du skulle sälja några sör att ändå köpa några andra... men sen förstod jag. Jag är ju ändå från landet jag med. Det är därför jag skaffat en karl som kommer 50 mil härifrån ;)

3 Sandra:

skriven

Hade jag haft plats till dem hade jag nog kunnat hjälpa dej att bli av me några men jag har ju för mycket höns! :)

4 Carina:

skriven

Hade jag bott kvar i Gbg hade jag köpt alla du har för att minska antalet på de äckliga mördarsniglarna vi hade överallt! Fyyy 17, det kryllade verkligen av dem. Enda djur som är den är tydligen myskankor :)

5 Carina:

skriven

Hade det varit i vårast så har du nog kunnat lurat på mig ett par stycket...men nu har jag ju två dunbollor i hönhuset också :)

.....skulle du se en liten mörk SKK-student på intagen på Rättspsyk. så är det dotra min ;)

6 Carina:

skriven

Hade det varit i vårast så har du nog kunnat lurat på mig ett par stycket...men nu har jag ju två dunbollor i hönhuset också :)

.....skulle du se en liten mörk SKK-student på intagen på Rättspsyk. så är det dotra min ;)

Kommentera här: