I morgon har det gått...



(Min frukost idag)

...en vecka sedan jag började äta enligt GI/LCHF-metoden och det går bättre än jag trodde.
Middagen med våra kompisar igår var också enligt den metoden eftersom dom också äter så nu.
Det enda som var lite annorlunda var att vi "bara" hade sallad till huvudrätten.
Vi åt t o m efterrätt, bär med riven mörk choklad och vispgrädde.
Har redan fått dra in ett hål på skärpet.
=)

1 Åsa:

skriven

Härligt!

lycka till!! =)

2 Nettan:

skriven

Visst är det härligt när man ser resultat ?!

Måste också ta och skärpa till mig lite. Ha ha !



Kramiz

3 Ann Catrine:

skriven

Härligt!



(nästa gång du snackar med M kan du väl hälsa)



Kram

4 17 år och ung mamma:

skriven

Vill du ha chans att få nya läsare hit till bloggen så tycker jag att du ska anmäla dig till dagens blogg :)



http://paulinagavelin.blogg.se/2010/october/dagens-blogg.html

5 soffie:

skriven

va bra att du känner att det är rätt metod.lycka till

6 Helena:

skriven

Härligt.=)

Lycka till vännen!

Kram

7 engelsson:

skriven

Det där måste var den mest kontroversiella diet som nånsin skådat dagens ljus.. Hur i himlens namn bantar men med vispgrädde..o hur tusan kan det funka..för det gör ju det.. Sambon rasslade av sig ett gäng kilon med den metoden för ett år sedan.. O jag fattade ingenting..hihi Mennnn jag håller alla tummar för dig..må det rassla kilon av dig oxå..varm kram

8 Linn:

skriven

Kika in mina tävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

Kommentera här: