I kväll blir det...



...inte mycket gjort för mig.
Jag laddar för en rolig dag i morgon i stället.

1 Tina:

skriven

Bäst o vila upp sig då.. så man orkar med de roliga så man inte missar nått! =)

2 Carina:

skriven

Idga har jag fullt upp med att vara bara, förbannade sockersug! JAg tror att det är det som du känner också! Kämpa på :)

3 Ann Catrine:

skriven

Imorgon blir det trevligt ;-)



Nattinatti

4 Anonym:

skriven

okej tack för svaret men jag är bara 14 år och man måste va femton , fast jag fick tillåtelse av mina föreldrar

antar att jag får vänta ettt år!

5 sweetmama:

skriven

Samma här. natti natti

6 Tekla Maräng:

skriven

Ja jag känner mig lite som den kissen idag både lite frusen och trött.

Välkommen till mig och min blogg och lycka till i tävlingen.

Ha det gott:)

Kommentera här: