Har haft en...

...kanondag från början till slut idag.
=)
Jag och A har tillbringat hela dagen i Kramfort tillsammans med våra grannar A & P.
Mycket trevligt!
Medans gubbarna besökte skroten huserade jag och A på Dollarstore.
Där hade dom redan ställt fram julsaker men vi hade vårt fokus inställt på annat.



Jag passade på att fylla på förrådet av "bra-att-ha-saker" så att jag inte flippar ut totalt när jag kommer till Ullared sedan och handlar diskborstar, disktrasor mm där!!!
I Ullared ska jag bara handla ROLIGA saker!!
;)

Kvällen har jag sedan tillbringat på ett smyckesparty hos min kompis E.
Jag köpte mig ett armband.



Måste berätta om en lustig händelse ikväll hos E också.
Hon och jag har ju känt varandra i "hundra år" och under åren har vi också skaffat oss nya bekanta på varsitt håll.
Nu i kväll så visade det sig att jag också känner några av E:s "nya" bekanta utan att jag och E visste om det.
Världen är bra liten ibland.





1 Ann Catrine:

skriven

Wooowww, vilket snyggt armband!

Me like!

Tur i oturen jag inte följde med,

somnade strax efter kl 18, och vaknade nu.. 02.45..

Och ska sova mer!

Såg du undrade på FB om hur långt det är till Svenstavik, det måste ju vara drygt 20 mil, men håller med om att DollarStore är otroligt stort och bra där..

Jag måste också besöka Dollar innan jul, behöver fotoramar bl a.



Nu ska jag läsa några rader i Paganinikontraktet innan jag somnar igen ;-)



Nattinatti

2 HannahSthlm/Johanna Törnqvist:

skriven

Vad roligt att du ville vara med i min AUSSIE-tävling! Idag eller imorgon kommer vinnaren ligga uppe på min blogg. Kanske blir det just DU?Snart kör jag igång en NY spännande tävling med hårprodukter från TRESemmé´! Missa inte att kika in hos mig så du inte missar något!



Kram & Trevlig Torsdag!

3 Åsa:

skriven

DollarStore gillar jag! Tyvärr har vi väldigt långt till närmsta... har bara varit i Bollnäs.

Snyggt armband!!

4 Alina:

skriven

Hoppas du får en nice dag sötnos=) Allt bra idag? =)

5 Mija:

skriven

Men stopp, det ÄR för tidigt med julsaker redan, man hinner tröttna. Snyggt armband! Har du fått snö idag, sett att det kommit lite norröver...

Kommentera här: