En riktig brandkårsräddning...

...fick A göra idag när en av våra katter klättrat på en stege och lyckats ta sig in under taket på huset.



Både två och fyrbenta var glada när äventyret var över.

1 sweetmama:

skriven

Tokiga lilla kisse vad skulle den in där och göra???

Tur att det finns vänliga själar som hjälper!!!

2 Ann Catrine:

skriven

Vilket drama!

Skönt det slutade väl,

och A är en riktig hjälte!



Trevlig helg//Kramar

3 Nettan:

skriven

Skönt att det gick bra !

Det är inte lätt att få ner katter när dom väl klättrat upp högt någonstans.



kram !

4 Tina:

skriven

Tur att det det löste sig till det bästa!...

5 Christina:

skriven

Påminner mig lite om när jag var liten och våran hamster rymde in bakom en garderob.Pappa var måttligt road när han fick montera ner hela garderoben för att få ut hamstern.

6 Christina:

skriven

Påminner mig lite om när jag var liten och våran hamster rymde in bakom en garderob.Pappa var måttligt road när han fick montera ner hela garderoben för att få ut hamstern.

7 elin amour [onefabulous.blogg.se]:

skriven

Vad bra att dom klarade sig!

8 soffie:

skriven

men guu vilken tur ni fick ner katten,

kram

9 HannahSthlm/Johanna Törnqvist:

skriven

Nu ligger en NY spännande tävling uppe på min blogg med hårstylingprodukter från den sprillans NYA serien TRESemmé 24 Hour Body!

Kika gärna in och var med!



Kram & Trevlig Söndag

Kommentera här: