Efter morgonens promenad...

...var det precis som om luften gick ur mig och jag latade mig i flera timmar.
Tusen saker fanns såklart att göra men jag lyckades inte ta tag i någonting.
Som tur var så var A, med sitt opererade knä, mer på G än jag idag så på eftermiddagen halmade vi vindskyddet.
Ankhuset fick sig också ett besök av mig. Där behöver man röja nästan varje dag.
Dom är väldigt duktiga på att skita ner i ordets rätta bemärkelse.
Ankhuset ligger vägg i vägg med kossornas vindskydd och ankorna tillbringar mycket tid i kohagen.



Roligt att se dom tillsammans.

Vi hade mycket bra "hjälp" idag när vi halmade.
Den här katten är helt otrolig, det spelar ingen roll vad vi gör så ska hon vara med och inspektera.







När jag väl kom igång så blev det en runda med snabeldraken också och tvättmaskinen går för fullt.


Tänk att man ska vara så trögstartad ibland...

1 Synnöve:

skriven

Det är härligt att se alla era djur.

Man mår så gott då.

Kor och ankor i en salig blandning.

Katta som ska vara med och inspektera.

Härligt.

Hoppas As knä blir bra nu.

Kramen Synnöve.

Kommentera här: