Det känns helt...

...overkligt att så många engagerar sig och stöttar oss nu.
Det är MASSOR med kärlek och omtanke " i luften".





Jag vet själv att det krävs mod att ta kontakt med människor som har det jobbigt.
Runt oss finns det MÅNGA modiga människor.


1 Amy:

skriven

Det är i dem svåra stunderna som man vet vem ens riktiga vänner är. =)



Jag undrar en sak: de böcker som du recenserat och skrivit om, är det bara dem du läst sen du börjat blogga? Jag hittade några författare som jag har böcker av som jag tror du skulle gilla, men frågan är om du inte läst dem också. Har du läst tex alla Liza Marklund, Camilla Läckberg, Torey Hayden eller Roslund & Hellström??

2 Ann Catrine:

skriven

Vilket fint kort som Helena skickade er!

Vi har planer att ta Timrå Gårdsbutikbesöket på torsdag. OM du känner att du vill och kan följa oss då skulle inget göra oss gladare.

Vill så väldigt gärna träffa dig och kunna ge dig en riktig kram!



Hoppas ni snart får höra ifrån Umeå så ni slipper denna väntan!



Kram käraste vännen!!

3 Marie-Louise:

skriven

Vad skönt att ni har många runt er som stöttar och hör av sig. /Kram

Kommentera här: