Det är inte så ofta...



...jag bakar men nu i kväll gör jag det.
Skönt att ha något att "sätta händerna i" och så luktar det underbart gott.
Förhoppningsvis ska det smaka gott också.

1 Ann Catrine:

skriven

Sa ikväll till sonen att jag nog måste baka något så han kan bjuda på inflyttningsfikat...

Han har inte slutat skratta ännu!

Det säger något om hur ofta jag bakar ;-)



Men nu när du startat kanske jag måste ta mig an uppgiften jag också..



Kram <3

2 zandra-en färg klick i din vardag:

skriven

hoppas att du har haft en bra dag

3 soffie:

skriven

mm gott med hembakat å va blev det för hembakat då?

4 Lotta:

skriven

Vad bakar du för gott? Nyfiken som jag är ;-)

5 Jaana:

skriven

Det doftar ju så ljuvligt och hemtrevligt av nybakta bullar :)

Och gott är det också!

Men själv är jag ingen "bak-mamma".



Kram!

6 Åsa:

skriven

Åh, jag är jättedålig på att baka... blir alldeles för sällan. Fast, när jag väl bakar då bakar jag! Trippel sats bullar, ett par sockerkakor och gärna matbröd också då. Och sen är det slut på en kvart ;)



Kram!

Kommentera här: