Även fast det är lite trist...





...att höststäda och ställa i ordning för vintern så är det samtidigt lite mysigt.
Jag är ju lyckligt lottad som gillar alla våra fyra årstider.
Hösten är fantastisk med sin höga och "krispiga" luft, fantastiska färger, härliga dofter och så SVAMPEN!!
=)

När sen snön kommer så blir det ljusare igen och förhoppningsvis blir det inte så kallt som förra vintern.
Den kommande vintern tror jag kommer att bjuda på mycket snö, runt 10 minusgrader och strålande sol varje dag, det blir helt fantastiskt!!

Nu håller vi tummarna för det allihopa.

1 Lotta:

skriven

Jag är en riktig höst och vinter människa mår bäst under dom årstiderna men jag gillar ju även våren och sommaren.

Jag håller tummarna jag med =)



//Lotta

2 Lotta från Småland:

skriven

Håller tummarna här nere också!

Körde till syrran igår och njöt av den vackra omgivningen. Lövträden riktigt lyser i sina underbara höstfärger!

Kommentera här: