Äntligen är den på plats...

...min tatuering som jag funderat på så länge.
Visste att jag ville ha den på handen men det var inte förrän min granne A kom på att jag kunde ta motivet från Medelpadsringen som allt föll på plats.
=)

Det gjorde inte allt så ont som jag föreställt mig, jag har redan beställt tid för nästa motiv.



Lite rött och svullet fortfarande men jag är jättenöjd!

1 Helena:

skriven

Jag skulle nog hellre köpt ringen....jag är vansinnigt nålrädd.

Härligt att du är nöjd vännen...vilken bra början på helgen.=)

Kram

2 Sandra:

skriven

Modigt! :)

3 Ann Catrine:

skriven

Håller med både Helena och Sandra..



Klart du ska ha Hälsingringen på andra handen, älskare som du är av det landskapet ;-)



Ha en fin fredagskväll vännen!

4 Eva Å:

skriven

Farligt att börja gadda sig, man kan inte få nog. Har man gjort en vill man bara ha fler!! Blir som ett beroende.



5 Hypofysen:

skriven

Vilket fint motiv :) Snygga naglar o lack också.

6 Mia:

skriven

Men ååååå så snyggt! Vill ha...Jag har aldrig tänkt på att ha en tattoo på handen....L

7 Linda:

skriven

Gud så läckert.. snyggt. Och lagom diskret för att vara på ett sånt ställe som ALLTID syns. Jag har min på axeln så den sysn bara på sommaren.

8 soffie:

skriven

å va snyggt!men det måste gjort jätteont tycker jag,

ha en goo lördagskväll

9 soffie:

skriven

å va snyggt!men det måste gjort jätteont tycker jag,

ha en goo lördagskväll

10 Sanna:

skriven

Lycka till med LCHF! Och jättefin tatuering =D

Kram

11 Lotta från Småland:

skriven

Jättesnygg tatuering!!!

12 Åsa:

skriven

Himla läckert!! =)

Vad blir nästa då?

13 Marie-Louise:

skriven

Riktigt snyggt! Den var otroligt läcker och det var en otroligt häftig plats du valde att sätta den på.

14 Budda:

skriven

Hej! Vilken fin blogg jag hamnade hos. Kul med tattoos! Vilken vacker text, vilka fina bilder.

Jag kikar in igen.



Vänlig hälsning från Budda

Kommentera här: