Vinter Vit...



...har självklart provsmakats trots att den inte innehållet ett dugg som matchar min LCHF-diet.
STORA bitar, lite väl söt men supergod till en kopp kaffe.

1 Åsa:

skriven

Jag ar inte blivit frestad att smaka den. Vit choklad har en tendens att bara smaka socker och smör tycker jag...

2 Trolda:

skriven

Mmmmmmums!!!! Ser fantastiskt god ut!!! =D Och håller tummarna för operation o annat i december!



Trolda - massor med styrkekramar!

3 Annika:

skriven

Godare vitchoklad har jag smakat..Blev ganska besviken :/



Ha en skön kväll vännen..Kram

4 sweetmama:

skriven

Vit choklad är inte min hit. Vill ha den riktigt mörk och med så hög % som möjligt.

Men jag har hört att den där är god att baka på :o)

5 Nina Lindh:

skriven

Tänkte att den skulle smaka som stearinljus... men den var väldigt söt, lite för söt. Dock god till kaffe, som du säger. Och med jättemegastora bitar.

6 Sandra:

skriven

Åh, den vill jag testa! Jag älskar vit toblerone :)

7 Mia:

skriven

Vit choklad har en tendens att var söt...men som nån skrev, att baka på den kanske funkar...

All lycka till i december!

8 soffie:

skriven

mmm älskar den chokladen lite söt men det gör inget!!!

9 Lotta:

skriven

Är inte så förtjust i vit choklad men ska ändå provsmaka den

Kommentera här: