Vem eller vad...

...är det som styr våra steg?
Idag bestämde jag mig plötsligt för att handla på en affär där jag väldigt sällan handlar.
Fick liksom bara en känsla av att jag skulle dit idag.
På affären träffar jag en tjej som jag inte träffat på närmare 20 år.
En tjej som var en av mina bästa vänner en gång i tiden och som jag tänkt på mycket genom åren.
Hon bor i Göteborg sedan många år men var nu här i stan för att hjälpa sin mamma sälja sitt hus.
Idag besökte hon också den här affären...en affär som hon annars aldrig besöker.
Håll med om att sådana här tillfälligheter är lite mystiska.
Vi hann bara prata en kort stund men nu har vi i alla fall bytt telefonnummer.
Det ska bli kul att se om vi kan bygga upp vänskapsbanden igen.





1 Jaana:

skriven

Ja, verkligen "mystiskt". Kanske var det ödet?



Kram!

2 cover letters:

skriven

En målare ska börja varje duk med en tvätt av svarta, eftersom alla saker i naturen är mörkt förutom när exponeras av ljuset.

Kommentera här: