1 sweetmama:

skriven

Ja så länge det inte går upp sååå :o)

2 Annica:

skriven

Ja det var en händelserik helg.. ;-)

Skickar massor med värme och kärlek till er båda. Ni har en tuff tid framför er. Men ni fixar det. Glöm inte att det är ok att vara arg och bitter ibland. Men fastna inte i det.

Har ni fixat boende? Annars kan jag fråga svärmor som legat där länge. Hon kanske har lite insidertips.

Ta hand om varandra!

KRAM!!

3 Annica:

skriven

Hon hade legat på patienthotellet. Men det kanske ni redan fått veta. Jag hade fått för mig att hon bodde någon annan stans. Men så var det visst inte. På patienthotellet kan ni bo båda två. Säg till om det är något annat jag kan hjälpa till med. Även om vi inte känner varandra så väl så tänker jag på er.

KRAM!

4 Åsa:

skriven

Ingen fara... det kommer! =)



Pssst, du har något att hämta i min blogg!

5 Karin:

skriven

Fin blogg!

Hur mår du?

6 Åsa:

skriven

7 Åsa:

skriven

Nä, det blev ju tommt! =O



Svar: Jag kan spara lite, ifall ni nappar på min inbjudan! =)

8 Tant Ulrika:

skriven

Tassar förbi o tipsar dig som för ett år sedan deltog i en tävling hos mig, en med chans att vinna en VALFRI produkt från en underbar inredningbutik! Kanske ingen vinst då men nu har du chansen igen..



http://uj76.blogspot.com/2010/11/tant-lottar-ut-valfri-produkt.html



..då jag kör denna favorit i repris =)

9 Danialkathinka:

skriven

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

Kommentera här: