Trodde jag skulle bli tokig...




...när researrangören vi köpt Ullareds-resan av skulle kräva oss på en massa pengar nu när vi ville avboka pga A:s sjukdom.
Första gången jag pratade med dom så blev jag mycket överraskad när jag fick den informationen men sansade mig, avslutade samtalet och började läsa på.
Jag har själv jobbat i resebranchen och hade svårt att tro att resevillkoren ändrats så radikalt men jag ville ända uppdatera mig kring regelverket.
När jag ringde idag igen, väl påläst, fick jag först kontakt med en säljare och hon vägrade lyssna på vad jag sa.
Blev hänvisad till chefen och blev mycket förvånad när inte han heller hade koll!!
Det slutade med att jag fick läsa högt och innantill från deras egen hemsida!!!
SKANDAL!!!
Men till slut föll 10-öringen ner hos chefen och han gav mig rätt.
HERREGUD!!! SNACKA OM SKÄMS-VARNING!!!

Ingen tycker väl att det finstilta är roligt att läsa men nog sjutton kan man väl tycka att researrangören ska kunna de Allmänna Resevillkoren.
Speciellt eftersom man hänvisar till det regelverket...


1 Lotta:

skriven

Snacka om skandal, tur att du kunde deras jobb =)

2 Åsa:

skriven

Riktigt pinsamt!! Skäms på dem!

3 Ann Catrine:

skriven

Illa illa!

Hoppas de skäms!! Ordentligt!!



Tur du vet hur det ska vara, och att du trots allt även orkar "stångas" lite!



Kram gumman!



P.S Du skulle varit med ikväll! Jättebra föreläsning!

4 Jaana:

skriven

SKANDAL!!!!!

Tänk dom som inte vågar ifrågasätta något eller dom som är så naiva och tror att resebolaget vet sin sak..... dom blir LURADE!! SKANDAAAAAL!!!!



Kram!

Kommentera här: