Tog mig i kragen idag...

...och unnade mig en egen-tids-dag.
Eller unnade mig...det har väl varit så ett tag nu att jag varken velat eller orkat.
Började med en lunch med min vän E.
Mat och prat...positiv energi.
=)

Vad skulle man göra utan sina vänner???




Efter lunchen fortsatte jag ut till Birsta.
Även fast det stundvis känns som om världen och livet stannat så fylls att-göra-listan på och det är kanske bra det för då rullar ju vardagen fortfarande på, på ett sätt i alla fall.
Mystery-shoppade lite, handlade på Willys och så kikade jag lite efter julklappar också.
Det kändes verkligen i luften idag att julen är i antågande.








1 Åsa:

skriven

Det är viktigt att få egentid... i alla lägen!



Kram på dej, du skall veta att Ni finns i mina tankar! <3

2 Jaana:

skriven

Egentid måste man ha....så man får ny energi.

Vänner är också jätteviktiga...dom ger också ny energi till en.



Ha det så gott!

Kram!

3 Ida & Hanna - Två prinsessors dagbok ♥:

skriven

Var med och tävla i DAGENS BLOGG hos oss nu! Det enda du behöver göra är att skriva "Jag är med"!



Lycka till :).

LÄNK: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/dagens-blogg.html

4 Ida & Hanna - Två prinsessors dagbok ♥:

skriven

sv: Vad kul att du är med :) Kika in senare och se om det blev du :)

5 Lotta:

skriven

Det lät verkligen som en härlig dag

Sv; ang bilden jag "snodde" den själv, så det är bra att du tar för dig ;-)

Kram

6 soffie:

skriven

va härligt för dej med egentid du behövde verkligen det.

Kommentera här: