Tänk vad man kan sakna...



...en bloggvän som bara försvunnit från Blogglandia.
Jag har precis gått igenom min Bloglovin´-lista och tittat in hos dom bloggare som inte uppdaterat på länge bara för att se om bloggarna överhuvudtaget finns kvar.
Visst kan blogglusten gå upp och ner, för mig är det upp mest hela tiden, men det är fruktansvärt trist när en bloggare man följt en längre tid helt plötsligt bara är borta.
Vad har hänt? Inget allvarligt hoppas jag.
Även fast man inte träffats IRL så är det ju ändå som om man känner varandra.

Jag undrar om några som slutat skriva fortfarande tittar in här hos mig...???

1 sweetmama:

skriven

Ja visst är det tomt !!!

Jag har också några bloggisar som verkar ha slutat. Och tyvärr tror jag att slutar manblogga så slutar man även läsa.

2 soffie:

skriven

har med undrat då några bloggare bara plötsligt slutar skriva,knepigt att de ej meddelar på nåt vis att de slutat,hoppas verkligen det bara är tristessen som gjort att de slutat skriva så det ej har hänt nåt,

kram

3 Åsa:

skriven

Ja, man funderar ju på vad som hänt om de bara slutar... lite kusligt.

4 Mija:

skriven

Kan bara hålla med...

5 Helena:

skriven

Så skönt att ni äntligen fått ett datum för operationen.

Jag hoppas det löser sig med ledighet och boende för dig.

Trist när bloggvänner försvinner....man undrar ju vad som hänt.

Ha en fin måndag min vän!

Kram

6 kats:

skriven

Ja men eller hur ! Det känns märligt på ngtsätt.

Jag har inte samma tid att läsa mina favvo bloggar och det tycker jag känns så trist... Men dessto mer när jag väl är här så klart :D fniss



Håller med dig ang så mkt bättre... Vilket program. Tittar väldigt gärna på det. Åh så mkt känlsor det väcker.

7 Sabina:

skriven

Sv: tackar :)

8 maria:

skriven

Håller med om att det känns konstigt när bloggvännerna bara försvinner..Jag har en som jag oxå undrar över..Det blir en tomhet på nåt vis...



Ha en fin kväll !

Kram

9 Mossfolk:

skriven

Ja, visst är det tråkigt när en bloggvän försvinner. Min erfarenhet är att de som slutar blogga såpass att de plockar bort bloggen helt, ofta har ambitionen att fortsätta läsa, men efterhand dyker upp alltmer sällan för att sedan försvinna helt.

10 Mija:

skriven

Jag tittar in här hos dig Ejmis, med jämna mellanrum <3

Jag har också bloggisar som lagt av, det känns snopet, som om nån har snott ens morgontidning ungefär.. ;)



Än värre är det om det kommer utan förvarning, om man inte har nån aning om vad som hänt..



kramar till dig

11 Helena:

skriven

Jag pausar just nu. Men tittar allt in hos dej då och då.

Kommentera här: