Så mycket bättre...

...vilken succé!!!



När jag såg trailern inför programstarten så tänkte jag inte ens titta på programmet men vilken tur att jag kom på bättre tankar.
Det är en så härlig värme i programmet...både jag och A blir stundvis alldeles rörda!!
Jag har dessurom fått en ny favorit, Petter.
Vilken härlig kille!!
Och inte gör det ont när man tittar på honom heller.
;)



Alla deltagarna bidrar till en fantastiskt härlig helhet men PPP, Petter/Petra/Plura, höjer sig över dom andra tycker jag.
Ser fram emot nästa lärdag när det är 80-tals-idolen Christer Sandelin som ska hyllas.
=)

1 Synnöve:

skriven

Vem är denne Petter?

Har aldrig sett honom tror jag. Inte har jag sett programmet heller. Vilken kanal går det på?



Ha en skön söndag nu.

Kram Synnöve.

2 Sussi:

skriven

Ja, Petter han man verkligen fått en annan,ny, uppfattning om. Helt klart en jätte-go kille!! Tänk om man vore 25 år igen!!

3 Eva Å:

skriven

Trevligt program men ytligt på något sätt, känns som ett sämre plagiat av Stjärnorna på Slottet som var ett härligt och intressant program. Det är dock kul att höra dem tolka varandras musik, Petter, Di Leva och Septembertjejen är outstandig. Vi brukar ha samma smak du och jag men Plura kan jag inte med, en missbrukande skitstövel men han väl gjort en och annan bra låt.

Ses imorgon!

4 Åsa:

skriven

Underbart program med underbara människor!

Och ja, det var ju fler än fi som har en crush på Petter ;)

Kommentera här: