Ny vecka...

...och fortsatt väntan på ett besked från Umeå om en operationstid för A.
Idag har jag mailat läkaren på Länshälsan och varit i kontakt med Försäkringskassan.
Får se hur det löser sig för mig framöver.
Jag har fortfarande anhörigdagar kvar så jag stannar hemma den här veckan också.
Idag är det strålande sol från en klarblå himmel och -7 grader men fortfarande ingen snö och det känns konstigt.
Den här tiden på året brukar det ju alltid vara vitt på backen här hos oss.
Vi har ett par ärenden att göra idag så det ska bli en tur in till byn men först ska jag ringa ett par telefonsamtal till.

1 Tinas skåpmat:

skriven

Visst är det en trygghet att få vara hemma nu när man behöver varandra som mest, man tycker att det skall få vara en självklarhet och inte en massa pappersjobb och ämbetsmannavälde...sådant kan ta så mycke energi!



Hoppas allt gott till er båda!

Kram Tina

2 Helena:

skriven

Förra vintern var det gröna gräsmattor till första advent.

Kikade på bilder på bloggen.

Hoppas ni får besked inom de närmaste dagarna.

Mina tankar är hos er.

Kram vännen!

3 Amy:

skriven

Hos oss är det vitt överallt men det är bara frost. Längtar faktiskt lite till snön. =)



Angående vovven så ska vi på återbesök imorgon så får vi se vad hon säger då, kanske kan han få ngt lugnande. Tack för omtanken.



P.S Hoppas ditt gröna paket kommer idag, jag är sååå spänd på vad du kommer tycka.

4 Carina:

skriven

Hoppas ni får veta något snart om optid m.m.

Tär att inget veta, man vill ha besked helt enkelt.

Då har ni samma väder som oss idag, ljuvligt :)

5 Jennifer:

skriven

Va fin din blogg är :) kram Jennifer

6 Jennifer:

skriven

:) så hur är läget idag?



Kram Jen

7 Åsa:

skriven

Hoppas verkligen att det löser sig, så du kan vara hemma så länge du/ni behöver!!



Kram!

8 Lotta:

skriven

Vad skönt att du kan vara hemma ett tag till.

Hoppas allt du fick dina ärenden gjorda och att du fick tag på dom du skulle ringa.

Kram Lotta

Kommentera här: