Ny kallelse från Umeå...

...kom med posten idag.
Nu är A:s operation tidigarelagd en vecka...skönt att inte behöva vänta så länge men samtidigt är jag fruktansvärt orolig över hur det ska gå.

1 kicki:

skriven

Då skall jag byta till Femal balans istället...skall bli spännande att se om jag kanske blir bättre också...tack för rådet. kram och fin helg

2 Lotta från Småland:

skriven

Förstår att det är oroligt! Finns tid för mycket tänkande... Skönt att det blev en vecka tidigare iaf!

3 Synnöve:

skriven

Så bra att det blev tidigare. Nu slipper ni gå och vänta så länge och oroa er ännu längre.



Jag förstår dock din och As oro.

Det är ju liksom inte som att ha ont i tummen.

Men jag är så glad för att de upptäckte den när de gjorde. Tänk om de inte gjort det.....

Vågar inte tänka tanken.



Nu håller vi tummarna stenhårt. Det kommer att gå bra.

Tänker på er.

Storkramen Synnöve.

4 Trolda:

skriven

Håller alla tummar för er och önskar innerligt att allt skall gå bra!!!!



Trolda - kramar!

5 bloggmadam:

skriven

Jag hoppas verkligen att det går bra. Skönt ändå att ni slipper en veckas väntan.

Tänker mycket på er, har ju en mamma som lite med ålderna rätt fått en tumördiagnos och det väcker upp många tankar.

Tummarna hålls

6 Sandra:

skriven

Uscha,måste va fruktansvärt mycket tankar som snurrar :( Kram!

7 louise:

skriven

hejj!

hoppas du har haft en bra dag och får en dunder bra helg!

just nu har jag dagensblogg på min blogg , anmäl dig gärna och ta dej av mina söta läsare flr ven vet kanske jag väljer dej?:)

kraaam

8 Jayne:

skriven

Usch ja... jag håller min tumme hårt hårt hårt för er!!!!!

9 Sussi:

skriven

det är klart att det går bra...det finns inget annat..

Kommentera här: