Nu är det dags...

...i morgon bitti åker vi till Umeå för A:s operation.
Mina nerver sätts verkligen på prov nu, det blir värre för varje minut känns det som.
Samtidigt som jag vill att operationen ska vara över så är jag livrädd för hur det ska gå.
Ovisshet och oro kan verkligen slita en i bitar!!!


1 Åsa:

skriven

Jag lider med dig... och tänker på Er!!



Massor av kramar!!!

2 Ann Catrine:

skriven

Förstår det eskalerar med oron för var minut!

Och när man är helt maktlös, har ingen kontroll..

Fruktansvärt jobbigt, och stresshormonerna rusar vilt i kroppen..

Lider med er!

De som har kontrollen nu (läkarna och annan sjukvårdspersonal) är ju oerhört skickliga och vet vad de gör, så nu får ni "luta" er mot dom ett tag.

Snart nog är ni hemma igen, och kan se tillbaka på denna tid som en oerhört jobbig och orolig tid i ert liv, en erfarenhet vi alla önskar ni kunnat slippa..

Men livet är ju inte speciellt rättvist och enkelt.

Nu är det snart 2011, ett bra mycket bättre år för er!

För det här kommer gå bra!



Försök samla lite krafter och styrka tills ni är hemma igen och tillfrisknandet börjar.



Mina tankar är ständigt med er, och jag hoppas snart få höra något ifrån dig.



Massor massor med styrkekramar vännen,

till dig, till A, och till alla era kära & nära!

3 Mija:

skriven

Håller tummar & tår, all lycka till hälsa!!

4 Carina:

skriven

Ni är nog på väg nu gissar jag.

Tänker på er idag och visst kommer det att gå bra,

snart är ni hemma igen och kan fira jul.

Kram Carina

5 Camilla:

skriven

Håller tummarna stenhårt!

Kram!

6 Lotta Claesson fd Wiberg:

skriven

Tänker på er idag! kram

7 Sussi:

skriven

Tyckte du verkade lugn och sansad,jag...Det går bra,ska du se...Kram

8 bloggtanten:

skriven

Tänker på er

9 soffie:

skriven

massor av kramar till din A å till dej imorrn håller alla tummarna att de får bort tumören å allt ska bli bra,

kram

10 Helena:

skriven

Hoppas att allt gått bra.

Tänker på er hela tiden.

Kram vännen!

Kommentera här: