Lasagne LCHF

Testade att göra lasagne enligt LCHF-modellen idag.
Blev lite blötare än lasagne med lasagneplattor men smaken var det inget fel på.
Jag gjorde precis som vanligt förutom att jag bytte ut lasagneplattorna mot zuccini.







1 Åsa:

skriven

Jag gjorde nån öiknande GI-variant nån gång... med mozzarellaost. Den var jättegod!!

2 Synnöve:

skriven

Mmm, så gott det lät.

Måste prova det.



Hoppas att allt är bra med A.

Kramen till er båda.

3 Sussi:

skriven

Låter gott det där...blir det inte Moussaka då, förresten? Eller det är aubergin i då, va? Ska nog testa det där!

4 Lotta:

skriven

Mmmm lät gott och jag som är ute efter nåt nytt att laga.

Ha en skön fredag

5 Ann Catrine:

skriven

Efter LCHF-boken?

Tycker jag känner att jag gjort den och att den var jättego!

Har du provat laxen med wasabi?

Rekomenderas!



Ha en go helg vännen!

Kommentera här: