Ibland räcker inte orken till...

...för allt vad livet innebär.
Idag besökte jag Länshälsan för ett möte med en fantastisk kvinnlig läkare som jobbar där.



När jag pratar med henne så känner jag mig respektfullt bemött, jag känner att hon tror på det jag säger och jag känner att hon verkligen är mån om att hjälpa.
För henne var det en självklarhet att den ork och energi jag har nu ska användas på hemmaplan.
Nu är jag sjukskriven från jobbet i två veckor och det känns skönt.
Har inte känt att jag varit en bra tillgång varken för arbetskamrater eller personal den senaste månaden.

1 Åsa:

skriven

Vad härligt när man hittar rätt läkare!



2 soffie:

skriven

va bra att du träffade en läkare som lyssnade på dej,

kram

3 Nettan:

skriven

Nu får du tänka på dig själv och bara ta de lugnt.

Hoppas du känner dig bättre snart.



kramiz

4 Helena:

skriven

Vad skönt att du fick komma till en läkare som du fick förtroende för.

Trist nog är inte läkarnas utlåtande så mycket värt nu när vår kära regering bestämt sig för att de vet mer om sjukdomar än läkarkåren.

Jag hoppas verkligen att din sjukskrivning går igenom så att du kan fokusera på det som är viktigt i livet just nu.

Kan verkligen rekomendera att du gör en tur till Kapp Ahl om du behöver ny morgonrock.

Du vet väl att jag gärna gör dig sällskap om du vill ha det.

Ha en skön dag vännen!

Kram

Kommentera här: