I natt gör jag...

...mitt första arbetspass på ett par veckor.
Första arbetspasset sedan vi fick reda på att A har en tumör.
Behöver spara några anhörigdagar och kände att ett nattpass kunde vara en bra start.
Nätterna är oftast väldigt lugna på jobbet.
Kan återigen konstatera att jag har bästa jobbarkompisarna.
Kramar och en massa prat om det som drabbat A.
Jag vet ju själv vad svårt det kan vara att veta vad man ska säga när någon har det jobbigt.

1 My:

skriven

Kramar till dig!

2 Jaana:

skriven

Ja, det är svårt att veta vad man ska säga till någon som har drabbats av sorg eller olycka. Man är så rädd att säga fel saker.



Kram!

3 Lizaloop:

skriven

Så är et , bästa är ju att "ta tjuren vid hornen" på en gång för ju längre tiden går desto svårare är det att veta vad man ska säga :/



Hoppas det går bra på jobbet iallafall!

4 soffie:

skriven

hoppas jobbnatten blir bra och att din A mår så bra han kan nu.Kommer han opereras på sjukhuset där ni bor?

Massor av kramar till er.

5 Sofie:

skriven

Snygg hjärt-bild ;)

6 Yiyi [Fotoblogg]:

skriven

Skulle du kunna rösta på min bild nr.9? Jättesnällt av dig isåfall! :)

http://fotografanton.blogg.se/2010/november/fototavling-rosta-1.html

7 Lillaviola:

skriven

Bästa styrkekramen till er båda./ Viola

Kommentera här: