Första advent...



...och byns julmarknad är avklarad.
Tror vi kan säga att det blev succé.
Ca 300 personer beräknar vi har besökt vårt lilla kapell trots snöoväder, kyla och många andra julmarknader i omgivningarna.
Jättekul att så många kom och fikade och handlade.
=)
Julmarknad i byn kan nog bli en tradition nu.

Julpyntandet här hemma är på MYCKET låg nivå än så länge.
Ska göra ett ryck nu och få upp adventsstjärnor  och ljusstakar.
Fokus ligger mer på A:s operation i Umeå till veckan än på att julpynta här hemma men som sagt...ljusstakar och adventsstjärnor var det...

1 Nettan:

skriven

Jag hade också tänkt att gå på julmarknad idag, men det blev aldrig av.

Kallt, kände att jag behövde en lugn och skön söndag .... eller, jag vet inte. Ha ha !



Hoppas du får en härlig söndagskväll !

kramizar

2 Ann Catrine:

skriven

Härligt att marknaden blev en sån succé!



Lägg nu inte ner så mycket energi på adventspynt, det kommer fler tillfällen till det.

Just nu kanske orken behövs till annat, och tankarna är nog någon annanstans..



Nu skickar jag massor av kramar och tankar till er och till era nära!

Jag är inte längre bort än ett telefonsamtal..



Kram vännen!

3 Trolda:

skriven

Mysigt med julmarknader - och extra kul när folket kommer dit! =D Vi hade också julmarknader här i området i helgen och det var riktigt stämningsfullt o mysigt!:)



Trolda - kramar!

4 Camilla:

skriven

Nu har jag gjort din bokutmaning! :)

Styrkekram till dig. Jag läser mellan raderna här att det är något jobbigt som händer i ditt liv. Jag håller alla tummar för att det slutar bra.

Kommentera här: