Det har verkligen varit...

...fullt upp  idag.
Förberedelserna inför morgondagens julmarknad blandat med lite annat smått och gott har gjort att dagen fullständigt rusat iväg.
Jag tror att jag kommer att somna ovaggad i kväll.
Håll tummarna för att det kommer MASSOR med människor på marknaden i morgon.


1 Ann Catrine:

skriven

Lovar hålla alla tummar,

och självklart kommer det massor av folk/kunder!

Tråkigt nog får undertecknad hålla sig i stan, bilen trilskas... F*n..



Nattinatti, sovgott!

2 S':

skriven

Någon som har några bra låttips? :D

vore sweet! (;

kramiisar.

3 Nina Lindh:

skriven

Säger samma jag med... hoppas att det kommer massor med människor på julmarknaden. Jag står och säljer på "min" julmarknad.

4 soffie:

skriven

Jag ska på julmarknad imorrn på Alsters Herrgård det är så mysigt att gå runt där å kolla in allt som finns.Hoppas det kommer massor av besökare imorrn för dej.

kram

5 Hypofysen:

skriven

Håller tummarna :)

6 Jaana:

skriven

Okej, håller tummarna! =)



Kram!

7 Helena:

skriven

Jag hoppas dagens marknad blev lyckad med en massa köpsugna människor.

Ha en mysig första advent min vän!

Kram

8 Lotta:

skriven

Hoppas marknaden blev lyckad idag

Ha en mysig första advent

Kram

9 Christina:

skriven

Håller tummarna!

Kommentera här: