Denna eviga...

...väntan på ett besked om när A ska få operera sig i Umeå håller verkligen på att göra mig galen vissa dagar.
Idag har det varit en riktigt "pissig" dag rent ut sagt.
Tankarna snurrar och magen värker av oro.
När ska det bli, hur ska det gå, hur blir det sen...jag blir galen på mig själv när detta ältande sätter igång!!!
Jag vet ju så väl att dessa tankar inte gör mig/oss något gott men ibland så går dom inte att stoppa.

Som tur är så strålar det MASSOR av kärlek och omtanke åt vårt håll.
Det är det som gör att vi orkar kämpa på.


STOR KRAM till Er!!




1 soffie:

skriven

usch den där väntan måste va hemsk,varför måste han vänta på op?

Har ni fått nåt besked om vad det är för slags tumör?

Massor av kramar till er båda

2 Mariette:

skriven

Håller tummarna för er!!!

3 Åsa:

skriven

Fattar att det är frustrerande, och svårt att tänka på annat!



All styrka jag kan uppbringa skickar jag till Er! Hoppas ni får besked snart!



KRAM!!

4 Jaana:

skriven

Ja, fyyy för ovissheten!!!! Den är jobbig!



Kram!

5 Ann Catrine:

skriven

Nog för att du nog är en av de starkaste personer jag känner, förstår jag att denna väntan och ovisshet tär oerhört på er, och på era nära och kära!

Känner jag dig rätt så bär du väl de andras bördor också!?

Vill att alla ska må så bra som möjligt, du vill vara den som fixar och ordnar allt..?!

Om så är fallet, är jag nästan "glad" att du tillåter dig vara orolig och stressad över situationen! Förstå mig rätt!! Det jag egentligen menar är väl att om du ska orka måste du tillåta dig falla igenom emellanåt!

Dessutom närmar sig rimligen tidpunkten då ni ska få besked, alltså ökar oron och otåligheten ökar..



OM jag ändå kunde blåsa bort både sjukdom och oro!!

Du vet att jag svarar i telefonen precis när som helst, natt som dag!

Sänder styrkekramar och tankar!



(hoppas nu bara att du förstår vad jag menar med mitt svammel... INGEN kan vara stark hela tiden, hur gärna man vill)

6 TokigTossa:

skriven

Älskade gumman min!



Önskar så att beskedet från Umeå kommer ang op-tiden så ni åtminstonde har ett startdatum att utgå ifrån. Mitt råd, ang dessa sjukvårdsköer, det är nog bara så att ringa o ringa o ringa...



Jag antar att det måste finnas någon typ operations kordinator på NUS, det finns ju på vårt sjukhus.

De patienter som ska komma inom en månad, som det är för er, borde ju planeras in några veckor iförväg.... nu har det ju dessutom gått bra många dagar sedan du pratade med dom så prova att ringa igen när du känner att du har lite ork över.



Jag håller med i mormormu:s rader ovan... du är bara människa, EN KÄRLEKSFULL O UNDERBAR VÄN!



Skickar även jag massor med styrkekramar o kärlek till er båda!



Din/Tossa!

7 Synnöve:

skriven

Hej vännen.

Förstår att det är oroligt nu. Att vänta och vänta gör inte gott för tankar och funderingar.

Hoppas och håller tummarna för att det snart blir As tur att få operation.

Även om jag inte varit synlig på kommentarer så har jag varit här och läst. Är urusel på att kommentera nu för tiden. Vet inte vad det beror på.



Tänker på er ska du veta.

Kramen Synnöve.

8 Ewa:

skriven

Ovissheten är jättejobbig och jag tror vi tjejer har en förmåga att "älta" saker mer och på ett annat sätt än killar gör. Skönt med vänner som man kan ösa ur sig till. Hoppas allt kommer att gå bra för er. Kram

9 Helena:

skriven

Förstår att ovissheten tär på er.

Jag hoppas han får en tid snart nu.

Även om man vet att älta inte gör saker och ting bättre så kan man inte styra över hur man känner.

Ni är alltid i mina tankar.

Kram finaste vännen!

10 Eskilsolveig:

skriven

Hello, any body here???

Kommentera här: