4-i topp

Jag har fått en utmaning av min vän MormorMu som jag självklart "hoppar på".

4-i-topp utmaning



4
TV-program jag ser:
1. Så mycket bättre
2. Halv 8 hos mig
3. Bonde söker fru
4. Criminal Minds
 
4 saker jag gjort i dag:
1. Promenerat med min vän S och hundarna.
2. Gjort iordning två pocket-bytar-paket.
3. Lagat mat, dammsugat och tvättat.
4. Läst.
 
4 saker jag längtar efter:
1. Att A får göra sin operation i Umeå.
2. Att jag får lust och energi till att röja i vår klädkammare.
3. Trevliga möten med nära och kära.
4. En snörik och lagom kall vinter.

4 saker på önskelistan:
1. Nytt kök.
2. Ny matberedare.
3. Att fröken Flisan snart kan titulera sig starthäst.
4. En STORvinst.

Eftersom den här listan cirkulerat ett tag så utmanar jag ingen speciell utan alla som känner sig manade, gör listan!
=)

Kommentera här: