30-års jubileumet...

...igår var säkert hur trevligt som helst.
Svårt att förstå att det är 30 år sedan jag gick ur 9:an.
Detta var en kväll jag sett fram emot länge.
Nu valde jag att hoppa över den här tillställningen.
Ibland känns det bara inte rätt att ha roligt....



1 c a s p e l i h n a:

skriven

Nu har jag en exklusiv tävling i bloggen, du får själv välja vilket pris du vill vinna! Kom in å kolla in tävlingen du också!

2 maria:

skriven

Förstår att det inte känns rätt att tänka på fester just nu...Tänker på er <3



Kramar

3 Sussi:

skriven

Jag saknade dig där på festen!! Inte lika kul när du inte är med...men vi tar igen det sen..när det är bättre läge för dig! Kram.

4 Trolda:

skriven

Ja tänk vad fort tiden går!?! Vi hade 25årsjubileum förra året från nian, men jag hade ingen möjlighet att vara med, men festen var tydligen väldigt lyckad. Vi får se fram emot NÄSTA jubileum istället!:)



Trolda - kramar!

5 Åsa:

skriven

Nä, det förstår jag att det inte kändes rätt just nu... men det kommer fler juileum.



Kram och hoppas din måndag blir fin!

Kommentera här: