Visa våren v 19



Svalorna har kommit.



Skogen är full av både vitsippor och blåsippor.





Vårbruket har börjat så smått.

Det luktar så gott i skogen nu, önskar jag kunde förmedla det här på bloggen också.

1 Synnöve:

skriven

Vitsippa, blåsippa och vårbruk är i gång. Men svalan har jag inte sätt ännu. Däremot hörde jag göken idag. Östergöken var det...

Stackarn satt det kokoade i sin ensamhet...

kramen och natta säger jag.

Synnöve.

2 Gabbi:

skriven

Va fint de ser ut...Här är allt bara grått..å regningt :(...



Ha en finfin lördag!

3 Junitjej:

skriven

Vilka vackra vårbilder!!

Ha en trevlig lördag!

4 Ann Catrine:

skriven

Det kan de! Med dina foton känner jag faktiskt doften av jord,skog och vår!

Hoppas du fick en bra loppisrunda. Tur jag inte följde med, jag har gnällt och suckat hela dagen...



Nattitnatti!

5 my:

skriven

Vårbruket ja, minns jag sen barndomen, och jag ser ju det varje gång jag åker till mina föräldrar...

6 Trolda:

skriven

Såg de första Svalorna IDAG! =D Det är den bästa av tider nu =D



Trolda - önskar fin kväll! =D

Kommentera här: