Underbart att vakna...

...utan huvudvärk på en ledig dag.
=)
Började dagen med en promenad, jag gillar dom här kyliga mornarna som är nu, det är så härligt friskt.
Efter en dusch och frukost hämtade jag upp min vän Tokig Tossa.
Vi har lunchat, babblat och shoppat lite.
Tiden bara rusade iväg...så är det alltid när man har trevligt.
Hoppas vi kommer iväg på den inplanerade loppis-rundan på lördag nu också.
Tanken är att vi och MormorMu ska ut på loppis-turné...bli frisk fort nu gumman!!!

 

När jag kom hem hittade jag potatis som fått pilar i kylskåpet så nu har jag satt dom i en av pallkragarna i växthuset. Det ska bli spännande och se om jag får skörda färskpotatis till midsommar.





1 Trolda:

skriven

MYSIGT med loppisbesök - hoppas ni alla kommer iväg =D



Trolda - kramar =D

Kommentera här: