När jag kom...

...hem från jobbet i morse så la jag mig och sov några timmar och sen bar det iväg till min kompis S.
Där bjöds det på lunch, fika, promenad och en trevlig pratstund.
=)
Alltid lika trevligt!!



1 Åsa:

skriven

Så sant!

Bra vänner skall "handtvättas"!

2 Synnöve:

skriven

När man har goda vänner är man rik.

3 Ann Catrine:

skriven

Så är det!!

Var tvungen kika in hos S på FB, har ju hört så mycket gott om henne men aldrig träffat henne, nu vet jag åtminstone vad fin hon är även till utseendet!



4 Anonym:

skriven

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

5 Tina:

skriven

Hade en liknande trevlig dag med en arbetskompis i början på veckan! god ,at på stan och lite "girl talk"! =)

6 soffie:

skriven

så sant så,

va trevligt ni hade det,

må gott

7 sweetmama:

skriven

Men vilken kul bild. Var har du hittat den?

Kommentera här: