Min söndag

Min söndag började med ett pass på jobbet, men nu är min 6-dagars arbetsvecka gjord.
I morgon är jag ledig.

Efter jobbet träffade jag min kompis S som bjöd mig på födelsedagsmiddag.
En mycket trevlig tradition som vi har.
=)

MYCKET god mat!
Var tvungen att fota förrätten, friterade tigerräkor rullade i äggnudlar.



Har aldrig sett något liknande men jag lovar att jag kommer att äta det igen.
Till varmrätt åt vi kycklingfilé med grön curry och kokosmjölk.
Portionerna var så stora så vi fick även med varsin matlåda
hem.
Kaffet drack vi hemma hos S, då fick jag möjlighet att hälsa på Challe också.
Han mår som en prins.



En till liten kille som mår som en prins nu är Baloo.
S hjälpte mig att ta hans stygn idag så nu slipper han äntligen tratten.
Operationen verkar lyckad, det dröjde inte många dagar förrän han började använda sitt ben igen.
Nu börjar rehabiliteringen men utökade koppelpromenader.







1 Anna:

skriven

vilken bra tradition med födelsedagsmiddag =)

2 Mia:

skriven

Sötnosar!! :-))

Jo, jag ska flytta, men bara inom byn, vill ha ett billigare boende, inte bara ha pengar till hyra och bensin L

3 Synnöve:

skriven

Så glad jag blir när jag ser Baloo. Han är stark den där lille karln. Det kommer gå bra med honom. var det ögonen han hade problem med oxå?

Kommer inte helt ihåg.



Challe ser ut att ha det gott här i livet. Det är bra. Tänk nu när snart betesesongen börjar med...

Mums.



Din middag såg god ut. Är det en vårrulle jag ser på tallriken med?

vi ska göra egna snart igen. Det var så gott...

Din söndag var en bra dag tror jag.



Hur är det med din väninna A?

Får henne inte ur tankarna.

Kramen Synnöve.

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Sötnosen då, skönt att bli av med tratten.



Kram

5 Mija:

skriven

Fler som har trattar ser jag. Min lilla Sigrid har också tratt nu som bekant.. :( Vi ska tillbaka till veterinären på måndag med henne.. (dyrt dyrt)



Skönt för Baloo att bli av med sin tratt iaf. Hoppas Sigrid slipper sin också..



KRAM

Kommentera här: