Min lördag...

...började med arbete. Var på plats på jobbet redan 06.30.
På lunchen åkte jag till en loppis, det blev inga loppisfynd med däremot två stycken tomatplantor av en för mig ny sort, Black Russia.



När jag var på väg hem från jobbet så ringde min mobil, gissa om jag blev förvånad och glad när det var min granne och kompis A som ringde!!??
=)

Det har nu gått tre veckor sen den misslyckade operationen och hon har hela tiden svävat mellan liv och död.
Även nu är hon mycket medtagen men det finns i alla fall hopp om bättring.
Blev så rörd när jag hörde hur svag hennes röst var i telefonen så tårarna började rinna...
Men det var ändå en mycket glad överraskning.



I kväll ska jag bara ta det lugnt, arbete väntar i morgon igen.

1 Ann Catrine:

skriven

Under kan ske!!

Kramar

2 Helena:

skriven

Så skönt att höra att hon återhämtar sig.

Vilken spännande tomatsort.

Jag brukar ha lite tomater men eftersom vi inte har något växthus så får jag vänta lite med att köpa plantor.

Ha en skön söndag min vän!

Kram

3 Lotta från Småland:

skriven

Hoppas att du snart har henne "hemma" igen!!

Kommentera här: