Min lördag

Dagen började med att Elvin väckte mig i ottan, och när jag klev upp så gick hundskrället och la sig och sov igen!!!



Men han fick inte sova länge utan det blev en tidig långpromenad i stället.


Planen för dagen var en loppis-runda, men eftersom vi fick punktering på en av bilarna så blir det framflyttat till nästa helg i stället.
A:s arbete måste ju få gå före min loppis-runda men det var inget lätt beslut.
;)

I stället blev det gårdspyssel, jag hade hoppats på att kunna elda men det blåste för mycket för det.
Men sysslolös blir man ju aldrig så det blev annat gjort i stället.
På eftermiddagen ringde grannen L och ville ha fika-sällskap och det ställde jag såklart upp på.
Det blev en riktig lång-fika...9 timmar!!!
Fikat övergick till vin som övergick till grillning som övergick till drinkar.
En mycket trevlig "fika-stund".



När A kom från jobbet så hämtade han upp mig.

Återigen en härlig dag!!
=)






1 Ann Catrine:

skriven

Det måste väl vara snuddande nära fikarekord till och med för dig! Nio timmar! Härligt! Tur att A hämtade upp dig, lätt att villa bort sig efter ett sånt fika!



Hoppas du får även en fantastisk söndag!



Kram gumman

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Vilken härlig fika och underbar bild.



Svar; Klarar du dig utan piller helt? Själv kör jag hela registret, tabletter, ögondroppar och näspulver.

3 Mia:

skriven

Såna fikastunder vill jag också ha...snacka om guldkant på tillvaron =))

4 my:

skriven

Såna fikan skulle man gå på oftare hihi

5 Synnöve:

skriven

Vad ville den där galna hunden egentligen när han väkte dig? Ser ju gott ut att sova på kudden då.

Du det där kallar jag långfika.

Kramen.

6 Åsa:

skriven

Det låter som en perfekt fikastund det där! Helt i min smak ;)

7 kats:

skriven

Men vilken härlig FIKA...

Flera sådana fikastunder :D

må så gott

8 Ulla:

skriven

Fika i 9 tim!...helt underbart!!!

9 Mija:

skriven

Ha ha, vilken skön bild. Söta Elvin.. ;)

10 ellie:

skriven

lät som en riktig trevlig dag :P

11 Iverlily:

skriven

Very interesting & professional site.

Kommentera här: