Min lediga tisdag

Jag har varit ledig från jobbet idag och naturligtvis så innebar det att jag vaknade tidigt.
Kl 07.30 i morse hade jag redan varit på promenad, duschat och ätit frukost.
Det som sen varit prio 1 för dagen har varit Operation Storstädning.
Det är byggdamm precis överallt!!
Nu är jag halvvägs i alla fall så jag ser ljuset i tunneln.
;)



Funderar fortfarande på att anlita en fönsterputsare till fönstren. Några har jag tagit själv men det är väldigt lockande att låta ett proffs ta hand om resterande.



Jag har såklart varit ute i det vackra vädret också några timmar idag.
Finns visst alltid några projekt, både inne och ute,  att sätta händerna i verkar det som.

Nu i kväll upptäckte vi att vår frysbox inte höll kylan som den ska...PANIK!!!
Som tur var så var det bara kontakten som var urdragen.
Fråga inte hur det har gått till, det är ett mysterium.



Skäms på er förresten ni som inte gjort detta!!!
;)



1 Ann Catrine:

skriven

Mysko med kontakten till frysen... Det är kanske (ännu) ett ålderstecken? ;-) Börjar vimsa på där hemma...

Nu när du fixat så mycket idag kan du väl bara slå dank imorgon!? För du är väl ledig då också?!



Nattinatti!

2 Synnöve:

skriven

Konstigt med kontakten. Kan någon kommit emot den så den liksom ramlat ut eller?



Tja ett proffs på fönster vore inte dumt. Ska fundera på det samma här. Med våra gamla fönster som inte jag får rena hihi.



3 my:

skriven

Fönsterputsare OCH städerska vill jag ha! :) Och puh, frysen, det kunde slutat med mycket förstörd mat!

Kommentera här: