Jag kan inte klaga...

...över min måndag.
=)

Jobbade på förmiddagen och fick massor gjort.
Blev sen bjuden på god lunch av min vän E.
Vi hann såklart inte prata klart på en timme så nu måste det bokas en ny träff omgående!!



Efter lunchen så flexade jag hem...Operation Storstädning efter renoveringen hänger som ett orosmoln över mitt huvud men nu har jag i alla fall kört igång.




När A kom hem så körde vi igång grillen och idag fick vi sällskap vid middagsbordet av våra grannar K & E.
Alltid trevligt med mat-sällskap.

Har även hunnit med lite annat stök här hemma i kväll men nu räcker det för idag.
Nu blir det tv-soffan.


1 Camilliondollar Baby:

skriven

Låter som en härlig dag.



Kram

2 Pernilla:

skriven

Inte dåligt för att vara en vanlig måndag!

/P

3 F:

skriven

va, jag har inte fått nån lunch idag...



Ska kolla länkarna

4 Synnöve:

skriven

Vilken måndag du har haft. Mysigt med möten så där.



Här var det en dag för möte med igår.

Vi träffade hela vår byggd under gårdagen.

Inte blev det grillat men vi hade en kanondag.



Hoppas städningen går bra. Inte lätt att fixa rent efter renoveringen. Men det är skönt när det blir gjort.



Ha en skön tisdag nu.

Kramen.

Kommentera här: