Innan jobbet idag...

... så åkte jag till det stora köp-centrat och gjorde ett par mystery-shopping-uppdrag.



Kunde inte låta bli att handla lite mer sommar-blommor när jag ändå var i shopping-tagen.
Det finns ju så mycket roligt att handla nu.
=)



Resten av söndagen har jag tillbringat på jobbet.
En bra dag med nöjda och glada patienter.



Min arbetsplats är en väldigt speciell miljö att vistas i...oftast tänker jag inte på det men idag slog mig tanken igen.
Vilka människoöden, både vad dom utsatts för men även vad dom gjort mot andra...

I morgon börjar jag nedräkningen mot 10 LEDIGA DAGAR på schemat.
Full fart framåt alltså!!!!

1 Ann Catrine:

skriven

Tror du att vi klarar oss ifrån frost nu? Bär du in blommorna på natten? Törs inte sätta ut något innan vi kommer hem ifrån Gotland, om inte kylan tar växterna kommer dom nog inte överleva sonens "omsorg"...

Se till att ta det lite lugnt också under ledigheten!!!



Kramar!

2 Ann Catrine:

skriven

Ligger häroch grunnar... Sanna frågade idag om jag kunde tänka mig ta hand om en, eller flera, labradorer under en vecka i juli... Det är ledarehundar på utbildning som ska få åka på "semester"... det är väl lite social träning, men de ska bara vara lediga, alltså inget åtagande om att sköta någon speciell träning. Vanligt hyfs räcker gott och väl ;-) Är du intresserad, känner du någon som skulle passa? Jag vill, Christoffer vill, men jag måste tänka över saken! (tror det var 13 hundar som skulle placeras)...

3 Mia:

skriven

Det verkar ganska kul det där med den mystiska shoppingen...L

10 dagar ledigt???? Oj....men du har ju gjort dig förtjänt av det också.. :-)

4 Åsa:

skriven

Ja, jag tror inte jag hade klarat av att jobba hos dig... Vi har ett *** nån halv km från vårt, men jag skulle inte fixa det. Hade nog tagit med mig för mycket hem, och även tyvärr haft svårt med respekten för dem. Jag beundrar er som kan...



Kram på dej o ha en fin måndag!

5 Synnöve:

skriven

Mystery shopping är kul. Är en sån jag med. Men det är väldans få uppdrag här. Hoppas det kommer mera.



Ditt jobb verkar spännande på många vis. Att jobba med människor är ett äventyr tycker jag. Mest på grund av alla historier dessa människor bär med sig.

Levnadsöden och allt.



Det går fort fram mot ledigheten nu.

Här ska vi plantera lite idag.

Röd dag här i dag med.

Kramen.

6 Mötley Annika:

skriven

10 lediga dagar inte illa...hoppas allt e bra kram

7 Anna:

skriven

sv: såg just detta inlägg och förstod att det kanske var därför du var anonym...



trivs du med jobbet? jag har pluggat psykologi på universitetet :)

8 Anna:

skriven

är det kul att jobba som mystery shopper? får du många uppdrag? jag har funderat på att söka till det :)

Kommentera här: