Ny doft önskas

När jag har använt en parfym ett tag så lessnar jag.
Vissa kan ha en favorit-parfym i åratal men det är inget för mig.
Oftast har jag 3-4 parfymer som jag varvar mellan men nu har jag helt plötsligt lessnat på ALLA mina dofter.
Dessa varvar  jag mellan nu.







Någon som har något bra tips till mig??

1 soffie:

skriven

ååå va mycket härliga dofter det finns.jag har en som heter Pink den tycker jag jättemycket om Lacoste är det,

kram

2 Ann Catrine:

skriven

Provade inte du en du tyckte om på Kicks när vi var i Hudik?!



3 Eva Å:

skriven

Jag äääälllskar parfymer och är som du, använder många att variera med. Till vardags använder jag ofta Paris Hilton, Beskrivning - En sensuell och fräsch doft av fresia, persika, frusna äpplen och mysk, den är helt underbar. På fest har jag faktiskt ofta samma för jag har inte hittat nåt som slår den ännu, den heter Light Blue och märket är Dolce Gabbana Beskrivning - En feminin, frisk och emotståndlig doft av vita rosor, jasmin, citron och äpple. Den luktar så otroligt gott, helt outstanding. Jag personligen är urless på alla tunga parfymer, känns tantigt och 90-tal. Så dessa två är starkt att rekommendera. Nu luktar ju parfymer olika på alla så man måste alltid prova sig fram!

4 Carina:

skriven

Escada kommer ju med nya sommardofter varje år som alla är helt underbara, årets är inget undantag!

5 Tina:

skriven

Jag varvar mellan 3 parfymer, den senaste som jag fastnat för är Jessica Parker, sedan de ändra är The Lovely, Eden från Cacharel, DKNY Be Delicious Red

6 Tina:

skriven

Jag varvar mellan 3 parfymer, den senaste som jag fastnat för är Jessica Parker, The Lovely, sedan de ändra är Eden från Cacharel, DKNY Be Delicious Red.

7 Camilliondollar Baby:

skriven

Tycker också om att ha många att variera mellan och vill ha nya dofter hela tiden.



Just nu är min favorit D&G The one.



Kram

8 Helena:

skriven

Jag gillar Hugo Boss Pure Purple och det nyaste tillskottet är Diesels Fuel for life unlimited.

Önskar dig en härlig påskhelg.

Glad Påsk vännen!

Kommentera här: