En tråkig nyhet...

...fick jag nyss när dom ringde mig från underklädesbutiken "Sköna Under" och meddelade att min favorit-bh inte tillverkas längre.
=(
Jag gillar INTE bh med bygel och har haft den här favoriten utan bygel i åratal.
Nu gäller det att jaga rätt på en ny favorit.
Tips någon?

1 Lotta från Småland:

skriven

Jag köper från Miss Mary på nätet, jag behöver E80 och det är inte lätt att hitta i vanlig butik.

Vårtecken hos mig om du vill kolla!

2 Ann Catrine:

skriven

Samma sak hände mig för ett tag sedan, hade en twilfit som favorit. Man vill nästan veva runt när de ändrar "ett vinnande koncept"...



Ha en skön fredagskväll vännen!

3 Synnöve:

skriven

Det är inte lätt att fina någon bra bh alltså.

Jag handlar på nätet. behöver ganska stor storlek.

http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/ProveaHome.aspx?CultureSet=nn-NO

Pröva där. Klicka bara fram ditt land så kanske du finner nått.



Jag har problem med att bh banden bara glider ner på axlarna hela tiden. Så hur sjutton gör man för att hitta rätt bh?



Lycka till i jakten på din.

Kramen.

4 soffie:

skriven

jag har alltid pushup-bh annars hänger mina ända ner till knäna å det finns ju massor av varianter på dem,hoppas du hittar en bra bh.

kram

5 Tossan:

skriven

Prova med bygel... Jag handlar oxå hos Carina och den jag har är toppen! Testa gumman, vad är det västa som kan hända?

*Ler



Kram/Tossan

6 kats:

skriven

Så trist när ens favoriter försvinner...Kan inte komma med trips då jag gillar bygel...sorry

Kommentera här: