Buzz,buzz,buzz

Fick en låda från Buzzador i går...nu ska här "buzzaz"!!
Har redan testat duschkrämen själv och det var väldigt positivt.

1 Ann Catrine:

skriven

Såg precis TV-reklam om produkterna! Spännande att höra vad du tycker...



Nattinatti

2 Ann Catrine:

skriven

Åhhh, du har ny bakgrund!! Snyggt!!

3 Synnöve:

skriven

Wow, jag är buzzador med. Men fick inte en låda dusjkräm här nej, utan en tidning som jag ska prova...

Hoppas jag får dove med. Det är en bra produkt.

4 Åsa:

skriven

Jag har också fått dem, och gillar dem! =)

5 Mija:

skriven

Okey samma buzz som mig, gillar den Dove dushkrämen, har du fått från Lòreal oxå?

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Hmm...kom på att jag kanske har en förfrågan som ligger och väntar på svar. Vill också ha såna roliga testningar. Har bara fått nåt trist om PPM-fonderna och Love Film, som jag redan har varit medlem i.



Gillar nya bakgrunden.



Kram

7 julia:

skriven

Hejsan!

Kika gärna in på min blogg och titta mitt klädtips från ginatricot.

Släng gärna in en kommentar om ni tyckte det va Hiss eller Diss?

Ha en sjukt bra kväll

Kramar Julia:)

8 Annie ♥:

skriven

Vilken mysig blogg du har! :D

Jag har en frågestund på bloggen hade varit kul om du skrev lite frågor :D

Kram

9 sandra:

skriven

fick samma förra veckan=) visst luktar den gott?!=) älskar den redan!

10 Mija:

skriven

Jag fick också den! :) Me like!!

11 Anonym:

skriven

hur gör man egentligen på den sidan , behöver man göra nått eller får man bara hem och får buzza om sakerna?

12 Olafmaja:

skriven

Greetings. This site is so full of information

Kommentera här: