Här i huset...

...började dagen tidigt idag.
Redan kl 10.30 var vi hemma igen efter en tur till byn för besök på vårdcentralen, handling och hämtning av däck och kåpa till pic-upen vi köpt.
Jag gillar att stöka undan måstena på förmiddagen för att sedan kunna känna mig "fri".

I eftermiddag ska jag träffa två av mina arbetskamrater sedan Filmstaden-tiden.
Det var länge sedan vi sågs så det ska verkligen bli kul.
=)

1 soffie:

skriven

jag är som du det är verkligen gött att ha allt undanstökat på morgonen,

kram

2 Ann Catrine:

skriven

Ojdå, vi är nog så olika vikan bli trots allt... jag kan "suga på karamellen", dvs göromålen hela lååånga dagen jag ;-)

Lite mer lik A kanske?!



Ha en riktigt mysig helg!!

(sitter och försöker minnas vilka som jobbade på Filmstaden,inte är det många jag kommer ihåg... Lena, Janne, Mats..

3 Pernilla:

skriven

Kommer man igång tidigt blir dagen lång och härlig. Ha en fortsatt trevlig helg.

/P

Kommentera här: