Tisdag

Jag har varit ledig idag och det har varit skönt eftersom min huvudvärk inte riktigt vill släppa.
Har pysslat på en del här hemma och så har jag varit till en granne och tittat på deras hundvalpar igen.
Blir ju såååå sugen!!




Momsredovisningen har jag nu kommit halvvägs med...ser fram emot återbäringen så det är bara att jobba på.



Nu när vi har renoveringsplaner så är alla extra kronor välkomna.

I mina trakter varnas det för snöstorm i natt och i morgon, klass 2-varning.
Det är visst en ordentlig storm som väntas.
Mig gör det inget om det blir mer snö men storm vill jag INTE ha.
Men som vanligt med vädret så blir det som det blir.
Konstigt egentligen att ingen lyckats komma på hur vi ska kunna påverka vädrets makter...

Så här ser det ut runt vårt hus nu.



Ha en skön kväll!!

1 sweetmama:

skriven

Nä jag vill inte heller ha storm, inte mer snö heller för den delan.

Ska ut på långkörning på torsdag så jag hoppas det blåst över till dess !

2 soffie smyger förbi:

skriven

usch inte mer snö nu!va fint du bor å hoppas huvudvärken gett sig nu!

3 Åsa:

skriven

Nä storm kan man allt va utan... hoppas den drar förbi fort!

4 Mormormu:

skriven

Usch att du ska ha ont i skallen igen!! Bort med den värken illa kvickt!

B var in på undersökning igår, och då beslöts det att göra ingreppet på en gång.

Ta det lugnt efter vägarna nu, snö och storm. Fy!

Vi har ställt in vår resa till Vemdalen i helgen pga vädret. Vi kan ju åka när som helst, så varför utmana ödet!? Det är ju inte bara vädret under bilfärden, att sitta inomhus i stugan hela helgen är ju inte hellet så roligt (åtminstone inte efter ett tag)

Kram ejmis!!

5 Sandra:

skriven

Jätte fin bild på huset! :)

6 Nina:

skriven

Vill inte ha mer snö nu... och definitivt inte snöstorm.

7 Tina:

skriven

Här väntas det oxå storm o mannen skall flyga i morrn :-\

8 Emma-Pemma:

skriven

Good morning!



Har ni fått nån snö? Här väntas den runt lunch... Bara på med mössan & le! ;)



Kram.

9 matte:

skriven

Vad vackert du bor! Gör inget om jag kommer och flyttar in va ;)

ÅÅÅåå valpar... jag blir valpsjuk då och då :), vet precis känslan.

10 Mormormu:

skriven

Har du sett att de har nya premier på "vår" hushållsinköpssida...?!

Kommentera här: