Stänger bloggen...

...några dagar nu.
Jag kommer att tillbringa helgen i Stockholm med min vän S
Bland annat ska vi gå och titta på  Björn Skifs nya show.
=)



Önskar Er alla en riktigt trevlig helg!!
=)

1 Mormormu:

skriven

Hur ska vi klara oss?! Du får lova berätta ALLT när du är åter på landet!



Ha de riktigt riktigt mysigt och glatt!

Trevlig weekend!



Kramar i mängd!

2 Nettan:

skriven

Ohh så trevligt, vi ska också gå på Skifs, fast inte förrän den 18 februari. Ha så kul!

3 Synnöve:

skriven

Gotta dig nu vännen.

Go`hälg.

Kramen Synnöve.

4 Sandra:

skriven

Desamma,ha så kul! :)

5 Emma-Pemma:

skriven

Gött! Björn Skifs är ju toppen!!



Ha en fab weekend!!

6 Uffematten:

skriven

Då får man väl hoppas på en riktigt ingående rapport från showen! Björn Skifs är en av mina absoluta favoriter!!!

Hoppas ni får jättekul!!!

7 Lotta från Småland:

skriven

Tur att det bara var för några dagar! Ha så kul!



PS: När jag var liten skulle jag gifta mig med Björn Skifs, han var min första stora kärlek..DS

8 Mia:

skriven

Åh vad roligt!!!

9 sweetmama:

skriven

Vad kul jag ska också på showen men om ca 2 veckor. Hoppas den är bra ;o)

Ha så trevligt

10 Trolda:

skriven

Låter superkul!!! =D Hoppas du får en riktigt härlig helg!



Trolda - kramar =D

11 Ulla:

skriven

Välkommen hem igen! Ha en go måndag!

Kommentera här: