Samband?



Kan det finnas ett samband mellan att jag inte går ner i vikt i den takt jag önskar och att jag bl a åt en pizza igår?
Jag och min granne A åkte till grannbyn på shopping-runda igår och till middag blev det pizza.
Jag tror att det finns ett samband...

1 sweetmama:

skriven

Hmmm....borde inte pizzabagarn ha kommit på en dietpizza vid det här laget. Som är jättegod och som man blir smal av.

2 Nettan:

skriven

Hahaha, konstaterade samma sak igår... grannen och jag bestämde oss för lite GI, samma kväll åkte vi till IKEA och sen åt vi på.... Max.... dagen efter, teaterbesök samt Pizza-Hut... är det någon idé att ens titta åt vågen tro? ;-)



Kram

3 Mia:

skriven

Nääää, det tror inte jag..kanske om du åt det varje dag L

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Inte en chans! För jag kör på samma metod, det vart pizza till lunch idag.



Kram

5 H a n n a:

skriven

Kanske därför även jag har problem också, åt en Kebab idag - innan vattengympan. Lyckat? Nää. Fast har varit rätt duktig i veckan annars....

Kommentera här: