Mmmmmm...

...så många härliga dofter PartyLite har på sina ljus, men visst är det dyrt.
Det var första gången jag var på ett ljus-party så nu ska det bli spännande och se om ljusen är så fantastiska som många säger.

1 Åsa:

skriven

Jag har aldrig varit på nåt party... bara sett priserna.

2 Synne:

skriven

Samma här. Inte varit på nått party. Men sett priserna. För dyrt. Får ju lika fina ljus på Löytens lysfabrik här.

Doftljus hade vi ett hemma. Doftade underbart första halvtimmen. Sen fick maken problem med att andas. Allergi och astma. Så tänk på det om du har folk med allergi/astma på besök.

Vackra färger tillsammans på bilden.

Kramen och mysfredag.

Synnöve.

3 sweetmama:

skriven

Jag har inte varit på ljusparty men hört att priserna inte är så roliga. Är ljusen bra kan det väl vara värt det annars duger ikealjusen för mig eftersom jag gör av en hel del.

4 Lotta från Småland:

skriven

Syrran har lite ljus därifrån och hon är jättenöjd. Särskilt med doftljusen som är som värmeljus.

5 Eva Å:

skriven

Jag har deras ljus, inge annorlunda än några andra..och som sagt väldigt dyrt. De lade speciellt fram att deras ljus uppnår bara en viss värme så tex djur och barn kan inte bränna sig på dem. Jag tycker det är positivt att vanliga ljus är varma för djur ryggar och barn håller sig undan, blir de inte brännvarma så är ju risken att de kan stöta till/ bära och starta en brand, nej tacka vet jag vanliga ljus.

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Köpte ett ljus för typ 170 kr en gång på ett ljusparty och kan lova. Det brann lääängeeeee...... Men dyrt är det.



Kram

7 Sverrefiona:

skriven

Perfect site, i like it!

Kommentera här: