Min torsdag

Jag tror jag har skrivit det hundra gånger förut...lediga dagar går alldeles för fort!!!
Förutom de eviga måstena så har vi städat ank-huset och muisarnas vindskydd .
Har även hunnit med en promenad med hundarna.





Efter middagen fick vi sällskap till kaffet av våra grannar K & E.
=)
Trevligt med en pratstund efter maten.



Resten av kvällen har jag mest surfat runt för att försöka hitta några bra hemsidor där man kan få renoverings-tips...någon som kan tipsa om några bra sidor?

Det är vår hall och trapp till övervåningen som behöver få sig en ansiktslyftning.
Katterna har tyvärr använt väggarna som klösbräda så det ser för hemskt ut!!



Känner mig helt tom på egna idéer men om jag sover på saken så kanske det lossnar.




Sov Gott & Dröm Sött!

1 Ewa:

skriven

http://www.styleroom.se/ kan man få många bra idéer när man ska rusta. Kika in där :-)

2 Antonanna:

skriven

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

Kommentera här: