Måndag

Vaknade tidigt i morse med en ovälkommen gäst i sängen...Mr Migrän...hemma från jobbet igen alltså.



Inte många knop gjorda idag, men i eftermiddag började jag i alla fall med momsredovisningen.
Jag använder fortfarande papper och penna till detta...lite omodernt men det fungerar.




Plockade fram stavarna igen idag och dom fick hänga med när jag och A tog en promenad till våra grannar K & E där det bjöds på middag. En mycket god köttgryta.



Att bli bjuden på mat en vardag smäller lika högt som att bli bjuden på mat på helgen tycker jag.
Vardagslyx!!
=)

En annan trevlig sak...jag är Veckans Blogg hos den här blogg-bruden.
Tack för det!!!


1 Synne:

skriven

Grattis till veckans blogg.

Du har en bra blogg.



Inte så kul med besök av Mr Migrän.

Hoppas han försvann fort.



Middag är det väl alltid skoj att bli bjuden på.

Idag blir det utemiddag för oss.

Ska till Oslo.



Kramen og god bedring.

2 Carina:

skriven

Trodde nästan att det var migrän jag hade också men det satt i så länge, idag är bättre men inte helt bra! Vilket skit med denna huvudvärk!

3 sweetmama:

skriven

Grattis till veckans blogg !!!

Hoppas migränen släpper det är inte kul att bära runt på.

Kram

4 Vaniljis:

skriven

Grattis till det!

Jo,jag är nog tillbaka igen. Varit off ett tag! :)

5 Mormormu:

skriven

Grattis till veckans blogg!!!!!!!

Det är du verkligen värd!!!



Kramar!

Kommentera här: